Nr.crt. | Activitatea | Actiuni propuse | Modalitati de evaluare | Rezultate asteptate/dovezi |
1 | Club de lectura | -prezentarea,de catre fiecare elev,a cartii preferate; -realizarea de jurnale de lectura(individuale/la nivelul clasei); -realizarea ,la nivelului grupului/grupelor,a unui decalog al elevului-lector; realizarea unui top 10 al cartilor pe care ar trebui sa le citeasca adolescentii | -fise de autoevaluare; -fise de evaluare a abilitatilor de lectura si a implicarii elevilor in activitate;; -chestionare; -fise de coevaluare; -fise de evaluare a jurnalelor de lectura | -jurnale de lectura ; -decalogul elevului-lector; -top 10- carti importante pentru adolescenti; -postarea materialelor realizate(dupa o selectie riguroasa!!!!)pe blogul http//argheziclubdelectura.blogspot.com |
2 | Campanie antidrog | -prezentarea de materiale cu mesaj antidrog; -realizarea de afise cu mesaj antidrog; -concurs de afise cu mesaj antidrog-pe clasa,apoi intre clasele inscrise in campanie; -realizarea unei expozitii de afise cu mesaj anidrog | -chestionare; -fise de evaluare,autroevaluare,coevaluare a materialelor realizate si a implicarii elevilor in activitate; | -expozitia de afise; -fotografii cu materialele realizate; -premierea afiselor reusite si promovarea acestora,ca exemple de buna practica,la nivelul altor clase |
3 | Masa rotunda | -prezentarea generala a temei; -stabilirea obiectivelor; -organizarea dezbaterii; -realizarea dezbaterii; -evaluare dezbaterii; -realizarea de portofolii individuale/de grup | -chestionare; -fise de evaluare/autoevaluare/coevaluare a implicarii in dezbatere/a calitatii interventiilor elevilor/a pertinentei acestora; -portofoliul | -realizarea unei expozitii de portofolii; -fotografii cu imagini din timpul activitatii |
4 | Concurs de cultura generala | -alegerea domeniilor; -selectarea concurentilor si a evaluatorilor –elevi; -stabilirea criteriilor de evaluare,comunicarea acestora; -proiectarea probelor; -organizarea si desfasurarea concursului; -evaluarea raspunsurilor de catre evaluatori; -stabilirea ierarhiilor | -fise de evaluare a raspunsurilor concurentilor; -fise de autoevaluare/coevaluare; -chestionare | -premierea concurentilor si promovarea rezultatelor,ca exemplu de bune practici,la nivelul altor clase; -fotografii ; -portofoliul cu documentele concursului(tabele cu participanti,evaluatori,probe,punctaje,premii etc.) |
5 | Vizionare teatru | -alegerea spectacolului,in functie de oferta si de cererile elevilor; -discutarea unor elemente specifice spectacolului/ reprezentatiei teatrale; -stabilirea conduitei spectatorului; -observarea si discutarea afisului spectacolului; -vizionarea spectacolului ales; -evaluarea impactului spectacolului asupra participantilor; _evaluarea conduitei acestora in timpul spectacolului; -realizarea unui afis al spectacolului teatral vizionat | -chestionare; -fise de evaluare /autoevaluare/coevaluare a conduitei elevilor in timpul spectacolului; -realizarea unui jurnal cu impresii si observatii despre spectacolul vizionat; -evaluarea ,cu o grila specifica, a afiselor realizate; | -fotografii cu imagini din timpul activitatilor; -jurnale de impresii; -afisele |
6 | Cinematograf “La noi acasa” | -alegerea,in functie de optiunile elevilor,a filmelor ; -discutarea unor elemente specifice cinematografiei; _stabilirea conduitei in timpul vizionarii; -vizionarea filmelor alese; -evaluarea impactului vizionarii asupra elevilor participanti; -realizarea unui top 10 al filmelor pe care ar trebui sa le vada un adolescent | -chestionare; -fise de evaluare/autoevaluare/coevaluare a conduitei participantilor in timpul vizionarii; -realizarea unui jurnal cu impresii si observatii despre filmul vizionat; | -fotografii din timpul activitatii; -jurnale de impresii; -topul celor 10 filme pe care ar trebui sa le vada un adolescent |
7 | Cerc dramatic | -selectarea,de comun acord cu elevii,a textelor dramatice /literare ce urmeaza sa fie interpretate; discutarea conduitei actorului in fata spectatorului si a rolului elementelor nonverbale si paraverbale in interpretarea actoriceasca si transmiterea mesajului ; lectura model a textelor alese,realizata de catre profesorii coordonatori; lectura expresiva si interpretarea,de catre elevi,a textelor alese; -evaluarea interpretarilor elevilor | -chestionare; -fise de evaluare /autoevaluare/coevaluare a interpretarilor elevilor; | -Fotografii ; -inregistrari/filmari cu interpretarile elevilor; -punerea in scena a unui spectacol pentru Zilele Liceului |
8 | Vizite | -stabilirea obiectivului vizitat; -prezentarea obiectivului; -realizarea unei liste cu asteptarile elevilor de la aceasta vizita; -vizita propriu-zisa; -discutarea modului in care vizita a raspuns/nu a raspuns asteptarilor/intrebarilor elevilor; -realizarea unui album foto digital si a unor interviuri cu reprezentantii institutiilor vizitate | -chestionare; -fise de evaluare a impactului pe care l-a avut vizita asupra elevilor; -jurnalul de impresii al elevilor | -albumul foto; -interviuri cu reprezentanti ai institutiilor vizitate,etc. -jurnalele de impresii ale elevilor |
9 | Activitati cu specific european | -dezbatere asupra nivelului de cunoastere a valorilor europene de catre elevi; -prezentarea proiectelor europene ce s-au desfasurat si se vor desfasura in scoala; -jocuri didactice; -realizarea de prezentari ale statelor member U.E. | -fise de evaluare a impactului activitatii asupra elevilor; -chestionare | Fotografii cu imagini din timpul activitatii; -prezentari Power Point |
oint10 | Educatie ecologica | -dezbatere asupra necesitatii protejarii mediului in care traim; -realizarea unor activitati concrete de protejare a mediului ; -realizarea unui album foto digital | -fise de evaluare a impactului activitatii asupra elevilor; -chestionare | -album foto |
11 | Atelier de arte plastice | -stabilirea temelor,de comun acord cu elevii; -organizarea si desfasurarea atelierului; -evaluarea materialelor realizate; -realizarea unor expozitii tematice de desene | -fise de evaluare a impactului activitatii asupra elevilor; -fise de evaluare/autoevaluare/coevaluare a desenelor realizate | -fotografii cu imagini din timpul activitatii; -expozitii tematice de desene |
12 | Competitii sportive | -stabilirea,de comun acord cu elevii,a tipurilor de competitii realizate; -organizarea competitiilor; -desfasurarea competitiilor; -evaluarea competitiilor | -fise de evaluare a impactului competitiilor asupra elevilor; -fise de evaluare/autoevaluare/coevaluare a performantelor realizate | -fotografii cu imagini din timpul competitiilor |
joi, 29 martie 2012
“Scoala altfel”-sugestii de modalitati de realizare a activitatilor propuse,modalitati de evaluare si rezultate asteptate/dovezi
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu