Nr.crt. | Activitatea | Actiuni propuse | Modalitati de evaluare | Rezultate asteptate/dovezi |
1 | Club de lectura | -prezentarea,de catre fiecare elev,a cartii preferate; -realizarea de jurnale de lectura(individuale/la nivelul clasei); -realizarea ,la nivelului grupului/grupelor,a unui decalog al elevului-lector; realizarea unui top 10 al cartilor pe care ar trebui sa le citeasca adolescentii | -fise de autoevaluare; -fise de evaluare a abilitatilor de lectura si a implicarii elevilor in activitate;; -chestionare; -fise de coevaluare; -fise de evaluare a jurnalelor de lectura | -jurnale de lectura ; -decalogul elevului-lector; -top 10- carti importante pentru adolescenti; -postarea materialelor realizate(dupa o selectie riguroasa!!!!)pe blogul http//argheziclubdelectura.blogspot.com |
2 | Campanie antidrog | -prezentarea de materiale cu mesaj antidrog; -realizarea de afise cu mesaj antidrog; -concurs de afise cu mesaj antidrog-pe clasa,apoi intre clasele inscrise in campanie; -realizarea unei expozitii de afise cu mesaj anidrog | -chestionare; -fise de evaluare,autroevaluare,coevaluare a materialelor realizate si a implicarii elevilor in activitate; | -expozitia de afise; -fotografii cu materialele realizate; -premierea afiselor reusite si promovarea acestora,ca exemple de buna practica,la nivelul altor clase |
3 | Masa rotunda | -prezentarea generala a temei; -stabilirea obiectivelor; -organizarea dezbaterii; -realizarea dezbaterii; -evaluare dezbaterii; -realizarea de portofolii individuale/de grup | -chestionare; -fise de evaluare/autoevaluare/coevaluare a implicarii in dezbatere/a calitatii interventiilor elevilor/a pertinentei acestora; -portofoliul | -realizarea unei expozitii de portofolii; -fotografii cu imagini din timpul activitatii |
4 | Concurs de cultura generala | -alegerea domeniilor; -selectarea concurentilor si a evaluatorilor –elevi; -stabilirea criteriilor de evaluare,comunicarea acestora; -proiectarea probelor; -organizarea si desfasurarea concursului; -evaluarea raspunsurilor de catre evaluatori; -stabilirea ierarhiilor | -fise de evaluare a raspunsurilor concurentilor; -fise de autoevaluare/coevaluare; -chestionare | -premierea concurentilor si promovarea rezultatelor,ca exemplu de bune practici,la nivelul altor clase; -fotografii ; -portofoliul cu documentele concursului(tabele cu participanti,evaluatori,probe,punctaje,premii etc.) |
5 | Vizionare teatru | -alegerea spectacolului,in functie de oferta si de cererile elevilor; -discutarea unor elemente specifice spectacolului/ reprezentatiei teatrale; -stabilirea conduitei spectatorului; -observarea si discutarea afisului spectacolului; -vizionarea spectacolului ales; -evaluarea impactului spectacolului asupra participantilor; _evaluarea conduitei acestora in timpul spectacolului; -realizarea unui afis al spectacolului teatral vizionat | -chestionare; -fise de evaluare /autoevaluare/coevaluare a conduitei elevilor in timpul spectacolului; -realizarea unui jurnal cu impresii si observatii despre spectacolul vizionat; -evaluarea ,cu o grila specifica, a afiselor realizate; | -fotografii cu imagini din timpul activitatilor; -jurnale de impresii; -afisele |
6 | Cinematograf “La noi acasa” | -alegerea,in functie de optiunile elevilor,a filmelor ; -discutarea unor elemente specifice cinematografiei; _stabilirea conduitei in timpul vizionarii; -vizionarea filmelor alese; -evaluarea impactului vizionarii asupra elevilor participanti; -realizarea unui top 10 al filmelor pe care ar trebui sa le vada un adolescent | -chestionare; -fise de evaluare/autoevaluare/coevaluare a conduitei participantilor in timpul vizionarii; -realizarea unui jurnal cu impresii si observatii despre filmul vizionat; | -fotografii din timpul activitatii; -jurnale de impresii; -topul celor 10 filme pe care ar trebui sa le vada un adolescent |
7 | Cerc dramatic | -selectarea,de comun acord cu elevii,a textelor dramatice /literare ce urmeaza sa fie interpretate; discutarea conduitei actorului in fata spectatorului si a rolului elementelor nonverbale si paraverbale in interpretarea actoriceasca si transmiterea mesajului ; lectura model a textelor alese,realizata de catre profesorii coordonatori; lectura expresiva si interpretarea,de catre elevi,a textelor alese; -evaluarea interpretarilor elevilor | -chestionare; -fise de evaluare /autoevaluare/coevaluare a interpretarilor elevilor; | -Fotografii ; -inregistrari/filmari cu interpretarile elevilor; -punerea in scena a unui spectacol pentru Zilele Liceului |
8 | Vizite | -stabilirea obiectivului vizitat; -prezentarea obiectivului; -realizarea unei liste cu asteptarile elevilor de la aceasta vizita; -vizita propriu-zisa; -discutarea modului in care vizita a raspuns/nu a raspuns asteptarilor/intrebarilor elevilor; -realizarea unui album foto digital si a unor interviuri cu reprezentantii institutiilor vizitate | -chestionare; -fise de evaluare a impactului pe care l-a avut vizita asupra elevilor; -jurnalul de impresii al elevilor | -albumul foto; -interviuri cu reprezentanti ai institutiilor vizitate,etc. -jurnalele de impresii ale elevilor |
9 | Activitati cu specific european | -dezbatere asupra nivelului de cunoastere a valorilor europene de catre elevi; -prezentarea proiectelor europene ce s-au desfasurat si se vor desfasura in scoala; -jocuri didactice; -realizarea de prezentari ale statelor member U.E. | -fise de evaluare a impactului activitatii asupra elevilor; -chestionare | Fotografii cu imagini din timpul activitatii; -prezentari Power Point |
oint10 | Educatie ecologica | -dezbatere asupra necesitatii protejarii mediului in care traim; -realizarea unor activitati concrete de protejare a mediului ; -realizarea unui album foto digital | -fise de evaluare a impactului activitatii asupra elevilor; -chestionare | -album foto |
11 | Atelier de arte plastice | -stabilirea temelor,de comun acord cu elevii; -organizarea si desfasurarea atelierului; -evaluarea materialelor realizate; -realizarea unor expozitii tematice de desene | -fise de evaluare a impactului activitatii asupra elevilor; -fise de evaluare/autoevaluare/coevaluare a desenelor realizate | -fotografii cu imagini din timpul activitatii; -expozitii tematice de desene |
12 | Competitii sportive | -stabilirea,de comun acord cu elevii,a tipurilor de competitii realizate; -organizarea competitiilor; -desfasurarea competitiilor; -evaluarea competitiilor | -fise de evaluare a impactului competitiilor asupra elevilor; -fise de evaluare/autoevaluare/coevaluare a performantelor realizate | -fotografii cu imagini din timpul competitiilor |
joi, 29 martie 2012
“Scoala altfel”-sugestii de modalitati de realizare a activitatilor propuse,modalitati de evaluare si rezultate asteptate/dovezi
duminică, 25 martie 2012
Programul activitatilor la ciclul gimnazial si liceal
Club de lectura(dezvoltarea abilitatilor de lectura)
-2 aprilie-11B,11D,12A,12B
-3 aprilie-a VI-a E, 12E
-6 aprilie-9F,11F,12D
Vizite la institutii de cultura(cunoasterea patrimoniului local)
-2 aprilie-a V-a B, a VI-a A,9E,10E,12F
-3 aprilie- VIB,VIIB,9D,10B,10D, 11A,11B,11D,12A,12C
-4 aprilie- VA,VIIC,VIIIB,9F,10C,11E, 12B, 12D
-5 aprilie- VC,VIC,11F
-6 aprilie- VIIIA,9B,12E
Vizionare teatru(dezvoltarea unor abilitati de receptare ale unor mesaje culturale):
-2 aprilie-VIB,10D,11A
-3 aprilie- VB,VIA,VIIIA,9E,10C,10E
-4 aprilie- 9B,9D,11B,12A,12F
-5 aprilie- VA,VIIC,9A,9C,10A,10B,11C
-6 aprilie- VIC,VIIIB,11D,11E,12B,12C
Masa rotunda, regimuri politice(dezvoltarea abilitatilor de interrelationare)
-2 aprilie- 9C
-4 aprilie-9E
-5 aprilie- 12A
Campanie anti-drog(prevenirea consumului de droguri)
2 aprilie-9A,10A,12C
3 aprilie-VIB,9C,12D
4 aprilie-VIIB,10E,11A,12E
5 aprilie-10D,12B
6 aprilie- VIA,10E
Cinematograful "la noi acasa"(dezvoltarea gustului estetic)
-2 aprilie-VB,VC,VIIB,9D
-4 aprilie- VB,VIA,11F,12C
-5 aprilie-9E,10E,11A,11D,12F
-6 aprilie-VIB,11C,12A
Cerc dramatic(valorificarea aptitudinilor elevilor)
-3 aprilie-VIIC
-4 aprilie-10D
-5 aprilie-11E
Atelier arte plastice(valorificarea aptitudinilor elevilor)
-2 aprilie- 10B,11F
-3 aprilie-VA,11C
-4 aprilie- VIIIA ,9C
-5 aprilie- VB,VIB,9D,11D,12D
-6 aprilie- VIA,10B, 11B
Competitii sportive(dezvoltarea abilitatilor motrice)
-2 aprilie-VA,11E
-3 aprilie-VIIIB,11F,12F
-4 aprilie-VIC,9A,10A,11C
-5 aprilie- VIA,12C
-6 aprilie- VB,VC,VIB,9D,9E,10E,11A
Activitati cu specific european(educatia in spiritul valorilor europene)
-3 aprilie-VIIB,9F
-4 aprilie-9B
-5 aprilie-VIIIA
-6 aprilie- 9C
Educatie ecologica(protejarea mediului)
-2 aprilie- VIIC,9F,10C,11C,12D
-3 aprilie- VC,VIIIB,12B,
-4 aprilie-10B
-5 aprilie -12E
-6 aprilie- VA,9A,9B,10A,12F
Concurs de cultura generala(dezvoltarea unei gandiri critice si autonome)
-2 aprilie-VIC,12E
-4 aprilie-VC
-5 aprilie- VIIB,VIIIB,9F,10C,11B
-6 aprilie- VIIC,10B
Orele se vor stabili impreuna cu profesorul coordonator in functie de programul stabilit
-2 aprilie-11B,11D,12A,12B
-3 aprilie-a VI-a E, 12E
-6 aprilie-9F,11F,12D
Vizite la institutii de cultura(cunoasterea patrimoniului local)
-2 aprilie-a V-a B, a VI-a A,9E,10E,12F
-3 aprilie- VIB,VIIB,9D,10B,10D, 11A,11B,11D,12A,12C
-4 aprilie- VA,VIIC,VIIIB,9F,10C,11E, 12B, 12D
-5 aprilie- VC,VIC,11F
-6 aprilie- VIIIA,9B,12E
Vizionare teatru(dezvoltarea unor abilitati de receptare ale unor mesaje culturale):
-2 aprilie-VIB,10D,11A
-3 aprilie- VB,VIA,VIIIA,9E,10C,10E
-4 aprilie- 9B,9D,11B,12A,12F
-5 aprilie- VA,VIIC,9A,9C,10A,10B,11C
-6 aprilie- VIC,VIIIB,11D,11E,12B,12C
Masa rotunda, regimuri politice(dezvoltarea abilitatilor de interrelationare)
-2 aprilie- 9C
-4 aprilie-9E
-5 aprilie- 12A
Campanie anti-drog(prevenirea consumului de droguri)
2 aprilie-9A,10A,12C
3 aprilie-VIB,9C,12D
4 aprilie-VIIB,10E,11A,12E
5 aprilie-10D,12B
6 aprilie- VIA,10E
Cinematograful "la noi acasa"(dezvoltarea gustului estetic)
-2 aprilie-VB,VC,VIIB,9D
-3 aprilie-VIIIA,9A,9B,10A,11E |
-5 aprilie-9E,10E,11A,11D,12F
-6 aprilie-VIB,11C,12A
Cerc dramatic(valorificarea aptitudinilor elevilor)
-3 aprilie-VIIC
-4 aprilie-10D
-5 aprilie-11E
Atelier arte plastice(valorificarea aptitudinilor elevilor)
-2 aprilie- 10B,11F
-3 aprilie-VA,11C
-4 aprilie- VIIIA ,9C
-5 aprilie- VB,VIB,9D,11D,12D
-6 aprilie- VIA,10B, 11B
Competitii sportive(dezvoltarea abilitatilor motrice)
-2 aprilie-VA,11E
-3 aprilie-VIIIB,11F,12F
-4 aprilie-VIC,9A,10A,11C
-5 aprilie- VIA,12C
-6 aprilie- VB,VC,VIB,9D,9E,10E,11A
Activitati cu specific european(educatia in spiritul valorilor europene)
-3 aprilie-VIIB,9F
-4 aprilie-9B
-5 aprilie-VIIIA
-6 aprilie- 9C
Educatie ecologica(protejarea mediului)
-2 aprilie- VIIC,9F,10C,11C,12D
-3 aprilie- VC,VIIIB,12B,
-4 aprilie-10B
-5 aprilie -12E
-6 aprilie- VA,9A,9B,10A,12F
Concurs de cultura generala(dezvoltarea unei gandiri critice si autonome)
-2 aprilie-VIC,12E
-4 aprilie-VC
-5 aprilie- VIIB,VIIIB,9F,10C,11B
-6 aprilie- VIIC,10B
Orele se vor stabili impreuna cu profesorul coordonator in functie de programul stabilit
joi, 22 martie 2012
Programul activitatilor la clasele I-IV
2 aprilie- Vizionare film( dezvoltarea abilitatilor de receptare a unor mesaje culturale)
2 aprilie- Lumea copilariei-lectura, jocuri de rol(dezvoltarea abilitatilor de lectura)
3 aprilie- Traditii si obiceiuri de Paste(cunoasterea semnificatiei sarbatorilor pascale)
3 aprilie- Maini dibace- ateliere de lucru(valorificarea aptitudinilor elevilor)
4 aprilie- Vizionare teatru(dezvoltarea abilitatilor de receptare a unor mesaje culturale)
5 aprilie- Game-educatie psihosociala prin joc(dezvoltarea abilitatilor de interrelationare)
5 aprilie- Minte sanatoasa in corp sanatos(formarea si dezvoltarea deprinderilor igienice)
6 aprilie- Calator prin orasul meu(protejarea mediului)
Orarul se stabileste cu invatatorii de la fiecare clasa in functie de celelalte activitati din ziua respectiva
Abonați-vă la:
Postări (Atom)